![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Na een paar korte ritjes met de nwe accu was het ding plat.
Grrrrr en andere @@**** woorden
Dus de accu maar aan de oplader gehangen en vandaag eens aan het meten geslagen.
Amperes kan mijn multimetertje niet aan, dus de rest maar gevolgd
Tussen de gele draden van de alternator (???) 60volt bij 6000 rpm dus dat was ok.
Tss 1 gele en rood 30 volt bij 6000 rpm =ook ok
Tss massa en gele aansluitingen van spanningsregelaar geen contact= ook ok
Spanning zonder draaiende motor 12v
Met draaiende motor 13.7
Dus alles schijnt voor zover in orde.
Mag ik hieruit concluderen dat het spul niet genoeg oplaad bij stadsritjes als de koplamp blijft branden ???