Posted: 27 Jun 2011, 23:35
Ik geniet daar ook al jaren van
for all Moto Morini enthousiasts
https://morini-riders-club.com/Nederland/forum/
https://morini-riders-club.com/Nederland/forum/viewtopic.php?f=13&t=14
Aan het begin van dit seizoen heb ik een 3 1/2 erbij gekocht voor onderdelen, en daar zat dit setje op... wel vreemd opzich, de rest van de bike was zwaar verroest...350-v-twin wrote:Beste Ries,
waar heb je die tellerrubbers vandaan? Heb mijn project weer opgestart en ook op zoek naar zulke mooie rubbers.
Fraaie motorfietsen!! Complimenten!!Borrani wrote:Het enige wat ik er nog niet helemaal uit heb is het "ploffen" bij stationair. Heel af en toe(zonder regelmaat) ploft ze een klein beetje.. Als ik stationair op 1000 tpm heb afgesteld blijft ze lopen... De ontsteking staat op tijd, bougie(bp6es), kabel, bougiedop vervangen, carburateur al schoon gemaakt enz... Misschien nog even het luchtfilter vervangen.
Voor 125cc zou ik informeren bij Tritsch, Moto Moro in Varese en NLM. In NL zijn nauwelijks 125cc modellen te vinden en volgens mij ook nooit officieel geïmporteerd. Op Ebay.de vind je ook nog wel eens wat. Je kan ook een 'gezocht' oproep plaatsen op het betreffende forum van ital-web.de (de Duitse Morini site). Daar rijden ook 125cc modellen rond.Borrani wrote: -Weet iemand misschien of er van een 125 nog nieuwe ontstekingsdelen te koop zijn?
-Ik zoek nog een orginele CEV stuurschakelaar die op het hendel geschroeft kan worden.
-Weet iemand of het luchtfilter gelijk is aan een 3 1/2?
Ha Tony,350-v-twin wrote:Fraaie motorfietsen!! Complimenten!!Borrani wrote:Het enige wat ik er nog niet helemaal uit heb is het "ploffen" bij stationair. Heel af en toe(zonder regelmaat) ploft ze een klein beetje.. Als ik stationair op 1000 tpm heb afgesteld blijft ze lopen... De ontsteking staat op tijd, bougie(bp6es), kabel, bougiedop vervangen, carburateur al schoon gemaakt enz... Misschien nog even het luchtfilter vervangen.
Misschien valse lucht? Heb je de rubbers van en naar de carb. nagekeken op haarscheuren?
Voor 125cc zou ik informeren bij Tritsch, Moto Moro in Varese en NLM. In NL zijn nauwelijks 125cc modellen te vinden en volgens mij ook nooit officieel geïmporteerd. Op Ebay.de vind je ook nog wel eens wat. Je kan ook een 'gezocht' oproep plaatsen op het betreffende forum van ital-web.de (de Duitse Morini site). Daar rijden ook 125cc modellen rond.Borrani wrote: -Weet iemand misschien of er van een 125 nog nieuwe ontstekingsdelen te koop zijn?
-Ik zoek nog een orginele CEV stuurschakelaar die op het hendel geschroeft kan worden.
-Weet iemand of het luchtfilter gelijk is aan een 3 1/2?
Laatste tip: bel even met AMEX. Herr Alexander heeft nog steeds nieuwe onderdelen. Als hij wat heeft, vraag dan of hij het meebrengt naar Vehikel. Kan je het daar ophalen. Scheelt porto.
Heb je nu geen luchtfilter in de 125cc? Je bedoelt of het element gelijk is?
Opmeten? Of een van de 3 1/2 erin (met beleid).
Zou kunnen, maar heb hem steeds wel op Vehikel gezien.Borrani wrote: Is het niet zo dat dhr Alexander al een tijd ziek is en de winkel op een laag pitje draait?
mvg Ries
Volgens mij is het 125 filter anders....Borrani wrote:Het enige wat ik er nog niet helemaal uit heb is het "ploffen" bij stationair. Heel af en toe(zonder regelmaat) ploft ze een klein beetje.. Als ik stationair op 1000 tpm heb afgesteld blijft ze lopen... De ontsteking staat op tijd, bougie(bp6es), kabel, bougiedop vervangen, carburateur al schoon gemaakt enz... Misschien nog even het luchtfilter vervangen.
-Weet iemand misschien of er van een 125 nog nieuwe ontstekingsdelen te koop zijn?
-Ik zoek nog een orginele CEV stuurschakelaar die op het hendel geschroeft kan worden.
-Weet iemand of het luchtfilter gelijk is aan een 3 1/2?
He René,renewieland wrote:hey ries ik heb nog een compleet blok liggen
en je weet de weg naar emmerich denk ik wel