toch NGK BP7EVX
Posted: 24 Oct 2009, 11:21
Na mijn "ervaring " met de opgebrande bougie en annex zuiger ben ik toch overgegaan naar een kouder type.
Dat ngk 7 te koud zou zijn vind ik eigenlijk alleen maar op de Nederlandse Morinisite (misschien rijden die jongens te tam LOL Gas Geveuuuuuuh)
De zwartere aanslag op de 7 's is ook te wijten aan de samenstelling van de huidige benzines.
Voor de volledigheid toch even vermelden dat het waarschijnlijk een erg vroege ontsteking was.
Ik heb de fout begaan door te denken dat een contacloze ontsteking niet varanderd.
Eigenlijk klopt dat niet helemaal... Je hebt bv ook nog een aantal mechanische delen die kunnen slijten en uitwerking hebben op de stand van de pickup.
Bv het rekken van de riem etc
In ieder geval ngk BP6EVX steek ik er niet meer in en ik ga over op de ngk BP7EVX .
Die dingen kosten hier 12€, op ebay vond ik ze voor een fractie en er zijn er nu onderweg van de UK ( 4 stuks incl verzending @ 29)
Item number: 360143614927
Dat ngk 7 te koud zou zijn vind ik eigenlijk alleen maar op de Nederlandse Morinisite (misschien rijden die jongens te tam LOL Gas Geveuuuuuuh)
De zwartere aanslag op de 7 's is ook te wijten aan de samenstelling van de huidige benzines.
Voor de volledigheid toch even vermelden dat het waarschijnlijk een erg vroege ontsteking was.
Ik heb de fout begaan door te denken dat een contacloze ontsteking niet varanderd.
Eigenlijk klopt dat niet helemaal... Je hebt bv ook nog een aantal mechanische delen die kunnen slijten en uitwerking hebben op de stand van de pickup.
Bv het rekken van de riem etc
In ieder geval ngk BP6EVX steek ik er niet meer in en ik ga over op de ngk BP7EVX .
Die dingen kosten hier 12€, op ebay vond ik ze voor een fractie en er zijn er nu onderweg van de UK ( 4 stuks incl verzending @ 29)
Item number: 360143614927