En er zijn nog altijd anderen die nog gekker zijn:
http://www.leguidevert.com/_V6/viewtopi ... 303427&p=6
Camel Valentini
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact:
Verbaast mij niets: geweldig mooie motor!
Zie je trouwens dat de schokbrekers er heel anders onder gemonteerd zijn: bijna recht, ipv schuin. Wat zou daar de reden voor zijn?
Heb foto's gezien van een nagebouwde 250GP racer, zelfs het motorblok was nagebouwd (!!!). Ook de Settebello is geliefd en wordt daarom in Italië nagebouwd. Stond een goed artikel over in een Rebello van een tijd geleden.
Zie je trouwens dat de schokbrekers er heel anders onder gemonteerd zijn: bijna recht, ipv schuin. Wat zou daar de reden voor zijn?
Heb foto's gezien van een nagebouwde 250GP racer, zelfs het motorblok was nagebouwd (!!!). Ook de Settebello is geliefd en wordt daarom in Italië nagebouwd. Stond een goed artikel over in een Rebello van een tijd geleden.
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact:
-
- Posts: 658
- Joined: 20 Sep 2009, 09:05
- Location: NL
die rechte schokbrekers zaten ook op vroege Laverda 1000's... is maar en paar jaar geweest en toen gingen ze weer schuin. de reden daarvoor wisten ze bij het Laverda forum ook niet...350-v-twin wrote: Zie je trouwens dat de schokbrekers er heel anders onder gemonteerd zijn: bijna recht, ipv schuin. Wat zou daar de reden voor zijn?
"Innamorato di vecchi motocicli Italiani"
-
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
- Contact:
Ik heb er al eens een pagina over gemaakt!
http://motomoriniclub.nl/valentiniD.html
Behoorlijk lastig om er meer 'inside' informatie over te vinden.
http://motomoriniclub.nl/valentiniD.html
Behoorlijk lastig om er meer 'inside' informatie over te vinden.