Factory off-roads or dual sports
De fabrieks off-the-roads
-
hombre
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
Post
by hombre » 30 Mar 2015, 10:40
-
350-v-twin
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
-
Contact:
Post
by 350-v-twin » 30 Mar 2015, 11:13
Ik wil wel eens mee met m'n Kanguro. Kan ik mee als jouw introducee? Heb alleen geen noppenbanden.
-
hombre
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
Post
by hombre » 30 Mar 2015, 11:30
Ik ben geen lid van de xt-club, dus dan wordt je introducee van een introducee. Maar ik laat het je wel weten.
Ik heb nog een achterband liggen die wrsch wel past, kom hem maar een keertje ophalen
-
350-v-twin
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
-
Contact:
Post
by 350-v-twin » 31 Mar 2015, 12:37
Mooiste is dan om een setje complete wielen (incl. velgen+noppenbanden) te hebben.
Hoe stabiel staat jouw Camel op de middenbok? Ik heb precies dat model middenbok (rond buis) onder mijn Kanguro gezet, maar ben niet zo enthousiast
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
-
hombre
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
Post
by hombre » 31 Mar 2015, 14:06
Staat goed hoor, in de modder wat minder
Ik heb ook een setje extra wielen, dat is wel zo handig idd.
Wrsch heb ik ook nog wel een voorwiel liggen (met trommeltje)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
350-v-twin
- Site Admin
- Posts: 1267
- Joined: 25 Feb 2009, 16:06
- Location: Den Haag (NL)
-
Contact:
Post
by 350-v-twin » 01 Apr 2015, 11:37
Valt het mee/tegen het rijden in het terrein?
-
hombre
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
Post
by hombre » 01 Apr 2015, 13:22
Het valt heel erg tegen, d'r moet echt een knop om, i.t.t. lekker op asfalt rondtuffen!
Zorg i.e.g. voor een goeie conditie...
Noppen niet verplicht, maar met gewone straatbanden kom je niet door deze blubber heen (was wel erg extreem dit keer trouwens).
-
hombre
- Posts: 834
- Joined: 10 Mar 2009, 10:13
Post
by hombre » 02 Apr 2015, 16:45
Gewoon proberen