![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
dank je!350-v-twin wrote:Ziet er prima uit!!!![]()
Goed werk!!
Ik zou géén volsynthetische olie gebruiken, simpelweg omdat die nog niet bestond ten tijde van de productie van de 350. Gebruik hooguit een halfsyntheet. Zelf ben ik zeer tevreden over Valvoline, te koop bij o.a. bouwmarkten. 10W40 of 20W50.Borrani wrote: Oja, dan kom ik gelijk bij de volgende vraag. Als het tandriempje van de week binnenkomt, en als ie er dan op zit, dan wil ik de kleppen stellen, enz enz enz, als ik klaar ben, dan wil ik de olie verversen, en even het olie filter schoon maken. In het handboek staat Castrol RS, enz 10w40.
Zou ik tegen problemen aanlopen(keerringen ed) als ik volsynthetische olie toe pas?
inspaken en spannen kost 85 euro per wiel, incl rvs spaken. Poetsen en schoonmaken heb ik zelf gedaan350-v-twin wrote:Mag ik een onbescheiden vraag stellen: wat heb je ervoor betaald?
Je mag het via de mail doorgeven. Ben er nieuwsgierig naar, omdat ik 1/2 jaar geleden 2 wielen heb laten doen, 2 originele Borrani velgen:
- rvs spaken
- trommels laten glasparelen
Ja die prijzen vallen wel mee. Heb iets meer betaald (120 per wiel), maar toen waren ze ook geglaspareldBorrani wrote:inspaken en spannen kost 85 euro per wiel, incl rvs spaken. Poetsen en schoonmaken heb ik zelf gedaan
Een Akront-Morad velg kost 95, nieuw, valt wel mee op zich.
Helaas, helaas, hier heb ik geen ervaring mee. Hoe heb je de lagers eruit gekregen?Borrani wrote:De aandrijving hoeft er niet vanaf dus, het is gelukt, De wiellagers zijn er uit, en zijn de volgende:
-2x 6303 (ik ga nu voor 2RS1, wat beter voor vocht) (remtrommel achter)
-2x 6203 (ik ga nu voor 2RS1, wat beter voor vocht) (schijfrem voor)
1x 40x25x7 Olie keerring, in principe niet meer nodig, maar zet hem er toch tussen. (schijfrem voor)
mvg Ries
Ja, die heb ik wel, er was al veel gebeurd toen ik hem kocht, spuitwerk ook al, daar doe ik voorlopig niks aan, hij gaat wel gebruikt worden(niet misbruikt), zal dus wel eens een keer een tanktas op de tank zitten enzo.350-v-twin wrote:Helaas, helaas, hier heb ik geen ervaring mee. Hoe heb je de lagers eruit gekregen?Borrani wrote:De aandrijving hoeft er niet vanaf dus, het is gelukt, De wiellagers zijn er uit, en zijn de volgende:
-2x 6303 (ik ga nu voor 2RS1, wat beter voor vocht) (remtrommel achter)
-2x 6203 (ik ga nu voor 2RS1, wat beter voor vocht) (schijfrem voor)
1x 40x25x7 Olie keerring, in principe niet meer nodig, maar zet hem er toch tussen. (schijfrem voor)
mvg Ries
Die wielen zien er echt fraai uit. Heb je al wat meer foto's, van hoe de bike eruit gaat zien? Spuitwerk?